beneathme

Alla inlägg under mars 2011

Av Maja Fredriksson - 31 mars 2011 23:45

Har precis kommit tillbaka från en trevlig kväll med André. :)

Nån cider på hotellet, massa prat och sedan en skön lång prommis med ännu mera prat. :) Prat om allt mellan himmel och jord.

Tack för att du är Min bästa vän och för att du alltid står ut med mitt prat.   


Nu ska jag krypa ner i soffan och bara mysa framför Big bang theory och sedan krypa isäng och ta världens sovmorgon imorgon. :)

God natt!


Av Maja Fredriksson - 31 mars 2011 20:53

Japp, de ha jag gjort. Och nu är jag trött i huvudet. :)

Har mailat CV och personligt brev till ett jobb nu idag.

Börjar kännas lättare att maila iväg de där nu faktiskt.


Sitter samtidigt och funderar om ja ska orka diska bort all disk ikväll.

Känner mig slö å inte alls peppad på att diska. Skulle hellre vilja fara å hälsa på Elina, Jimmy och Kira en sväng innan jag skallar kudden. :)

Ska fundera ett tag till.


Imorgon blir de nog en tur på löpbandet på morgonen skulle ja tro, sen vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Får se vad dagen bjuder på. :)


Men nu ska jag ta å fara iväg en sväng.

ha en bra kväll alla!

Puss



Lyssna på kvinnan med rösten!!! :) grym!

Av Maja Fredriksson - 31 mars 2011 19:30

Testar att blogga från mobilen just nu ;) hoppas de funkar! :)

 
Av Maja Fredriksson - 31 mars 2011 18:30

Och jag tackar min underbara vän Sandra för hjälpen! :)

Är så otroligt nöjd, den känns mycke mer personlig och mycke bättre helt enkelt. Som Elina sa, ny blogg, nytt liv! :)

Kan nog stämma!


Har iaf fått helg idag. Å de är en långhelg dessutom. ;)

Från idag till tisdagmorgon är jag ledig. Och ska verkligen njuta av ledigheten! ;)


Håller precis på att göra champinjonsoppa till middag, med vitlöksbaguetter!

Luktar underbart här just nu och magen kurrar.

Vad kvällen bjuder på vet jag inte än. Men de löser sig alltid!

Ska fortsätta med maten nu!

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards