beneathme

Alla inlägg under maj 2011

Av Maja Fredriksson - 31 maj 2011 21:21

De finns idioter i den här världen!!! :(

Så jävla arg just nu!

Fy fan!


Satans jävla helvete!!!!!! :(


Hoppas du är nöjd!!!

Av Maja Fredriksson - 31 maj 2011 14:24

Lady Gaga - You and I

Behöver jag säga mer?

Av Maja Fredriksson - 31 maj 2011 14:06

Kolla på världens sötaste video!!!! Åååhh!

Av Maja Fredriksson - 31 maj 2011 09:59

Bloggtorka! På hög nivå!

Men har inte haft något kul att berätta eller nåt, å faktiskt ha de varit rätt skönt att inte skriva en massa hela tiden! :)


Igår var en sån dag när man egentligen borde stannat i sängen, inte klivit upp.

Men ja, nu gjorde jag de och de blev som de blev.

Sa upp mig igår oxå! Först en muntlig uppsägning, sedan en mailad uppsägning och till sist ett brev som blev skickat. Jobbar alltså min sista månad här nu. Sorgligt på ett sätt.

Men blickar framåt, till en ny start. :)


Var även och såg på Vårsoaré igårkväll med Syster, Mamma, Elias och Mormor. :) Väldigt trevligt var det, och stolt blir man när man lyssnar på världens bästa Clara! Stolt moster!!! :)

Hon är helt underbar, sjöng Veronica Maggio - Snälla bli min och spelade gitarr och sjöng Wet wet wet - Love is all around. :) Clara - Du är fantastisk!


Jobb idag 8-16, vet inte vad kvällen bjuder på än. Men de brukar lösa sig!

Men ska iaf försöka hinna ut på en löprunda! :)


Så ha en fortsatt trevlig dag!

Puss

Av Maja Fredriksson - 26 maj 2011 23:05

äntligen ska jag få läsa Ozzys bok. "Jag är Ozzy" 

 
Av Maja Fredriksson - 26 maj 2011 17:26

lilla Pyrdi är trött idag! :) 

 
Av Maja Fredriksson - 26 maj 2011 09:21

Bryans Adams - Do I have to say the words


Den här låten älskade jag när jag var liten! :)

Spelade hans skivor jämt å ständigt! :)


Do I have to say the words?
Do I have to tell the truth?
Do I have to shout it out?
Do I have to say a prayer?
Must I prove to you how good we are together?
Do I have to say the words?

Av Maja Fredriksson - 26 maj 2011 09:12

Är väldigt trött idag känner jag! Ögonen svider och jag gäspar hela tiden. :S

Hoppas att kaffet hjälper idag! :)

Jobbar till 16 sen tar jag helg! Som är välbehövligt!

Hoppas på kunna göra klart i lägenheten ikväll. Hann ju hela köket igår. Höll på från 12-21 typ. :S Galet trött jag var igår. Somnade som en stock! :)


Men vad ska man då hitta på i helgen? :P

Åker till Lse imorrn med Sandra, men vad jag ska göra efter de vet jag inte.

De är ju Bal här i Storuman, men för första året ska jag inte gå dit å kika!

Har dock mina anledningar till de. Så jag hoppas att jag kan hitta något annat att roa med mig! Kanske skulle ha farit till Umeå en sväng? Hm, ja de återstår att se! :P


Måste oxå tacka alla som var med och gjorde min lördagskväll förra helgen!

Hade så jäkla roligt och de var verkligen världens grymmaste kväll! :D

De ska vi göra om! Puss!


Nu ska vi dricka kaffe och bara ha det bra! :)



Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards