beneathme

Alla inlägg under juni 2011

Av Maja Fredriksson - 29 juni 2011 20:50

Så var dagen kommen. Dagen när jag inser att jag inte kommer komma å jobba här något mer. Dagen när nyckeln ska lämnas tillbaka. Dagen när tvn och byrån ska fraktas hem. Och ja.. I 1 år och nio månader har jag jobbat här.

Har hänt väldigt mycket, har haft roliga stunder, har varit orolig många gånger och ja. Denna gubben kommer alltid vara en stor del av mitt liv.

Så klart kommer jag och hälsa på honom. Men ändå.


Nu blickar jag framåt, mot en ny start i en ny stad med nytt jobb och nya utmaningar. Och hoppas jag kommer trivas lika bra som jag gjort här de senaste åren. :)

Puss på alla som jobbat med mig. :)

It´s been a pleasure. :)

Av Maja Fredriksson - 25 juni 2011 21:28

jag lever och mår som en kung! ;) var ute å gick tidigare å mötte denna hemska syn! ;) haha 

 
Av Maja Fredriksson - 22 juni 2011 16:23

Ja, men de är väl som vanligt typ.. :)

Packat massor tills helgen, åker kl 6 imorgon! :)

Hjälpt till att flytta mammas affär.

Ringt radiotjänst och sagt upp min tv i lägenheten.

Å hjälpt till lite mer på affärn.

Å nu sitter jag på jobbet. :)


Slutar 22, sen blire hem å duscha å packa de sista den bara hopp i säng. Försöka sova så mycket som möjligt så man är någorlunda pigg när vi kommer fram imorgon! :) Längtar!!!! :D


Ha en fortsatt trevlig kväll!
Nu blire middag!

Puss

  

Stockholm <3

Av Maja Fredriksson - 22 juni 2011 11:48

packar, packar och packar! Imorrn åker vi!!!! ;) galet kul!

 
Av Maja Fredriksson - 21 juni 2011 20:13

The scars of your love remind me of us,
They keep me thinking that we almost had it all.
The scars of your love, they leave me breathless,
I can't help feeling.
We could have had it all.

... And we still can!

Av Maja Fredriksson - 21 juni 2011 16:56

Håll tummarna för mig nu! ;)

Hade nämligen en arbetsintervju via telefon idag! ;)

Så snälla!

Alla som läser detta, håll tummarna för mig!!

Puss

Av Maja Fredriksson - 20 juni 2011 20:12

Är det bara jag som får total bloggtorka när det blir sommar?

Det får iaf jag. Varken vill eller orkar skriva något. :S

Skittråkigt jag vet.. Men ja, vad ska jag göra. :)


Är nu inne på min näst sista arbetsvecka, sammanlagt 5 pass kvar med ikväll sedan slutar jag här. :S Känns lite si och så faktiskt.

Men jag ser fram emot midsommarhelgen.

För på torsdag åker jag till Stockholm! Nice!!!!

Längtar galet mycket, de blir fest, bo på camping, shopping och bara massa mys med världens bästa! :D

Längtar!


Slutar 22 ikväll, sen ska jag banne mig ut på en springtur! :)

Hoppas vädret håller i sig!

Puss

Av Maja Fredriksson - 15 juni 2011 16:46

Älskar den här låten! :D


Chis Medina - What are words


Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards