beneathme

Alla inlägg under oktober 2012

Av Maja Fredriksson - 31 oktober 2012 08:01

Äsch så trist de är ute. :( kan inte solen titta fram istället! :) har iaf inte snöat lika mycke idag som igår. Så förhoppningsvis har plogen hunnit vara överallt nu. :)

Idag måste jag ner å lämna min halloweenklänning till mamma för att sys till. Den är nämligen alldeles för stor. :p
Sen blir de middag med André å så får vi se vad vi hittar på ikväll! :)

Men först - jobb!

Puss

Av Maja Fredriksson - 30 oktober 2012 19:34

Bara för att! ;)
Puss

Av Maja Fredriksson - 30 oktober 2012 17:16

Jobbat i hur mycke snö som helst idag. Helt galet å inte var de plogat heller. Livsfarligt. Tack å lov så gick de bra ändå. ;)

Efter jobbet blev de å skynda sig hem å städa lite. Ha bjudit mamma, pappa och Joel på middag idag. :) så de blir lax i citronsås med räkor och paprika. Broccoli och cous cous till de. ;) luktar underbart här hemma.. :) har iaf städat och duscha nu.
Maten är i ugnen å ska strax duka! :)
Min första bjudmiddag här i lägenheten. Kan ju inte bli bättre. :)

Kära pärlan fick ju fara till bildoktorn för undersökning idag och kom ut med blanka papper!!!! ;) så grymt skönt de kändes. :p trodde vi skulle få ombesiktning. Men icket. ;)
Så nu är de bara å köra! :)

Nä, måste fortsätta nu! ;)
Puss

Av Maja Fredriksson - 30 oktober 2012 08:07

aAtt vintern har kommit för att stanna. :( toksnöar ute och har toksnöat hela natten. :p lär ju bli kul att måsta vara ute på vägarna..hoppas bara på plogade vägar så man slipper köra fast. För de har jag inte tid med. :p

Men men. ;) pratat i telefon nu på morgon med André och han är superlycklig över snön. :p haha.

Men nu måste jag fika klart å sen fara på jobbet! :)
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 oktober 2012 21:20

Är sängen fulländad..;) sista bäddmadrassen kom idag och imorgon är risken stor att jag inte klarar av att kliva upp för den är så skön! ;)
Kommer sova som en stock inatt. :p

Maten hos Anna var supergod! ;) ugnsfalu med pären! Mums. Va längesen.
Och hennes barn är så otroligt söta. :) man blir ju bebissugen!! ;) haha
Men börjar med att vara barnvakt istället! ;)

Nu har jag precis ätit lite popcorn med Clara. :) men börjar nästan längta efter sängen nu! :p haha

God natt!
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 oktober 2012 16:27

Ja klockan är inte ens 17 å de börjar redan mörkna! :p tråkigt.. Man bli så trött när man knappt hinner se nåt ljus.
:p men men.. ;)

Har nästan nyss kommit hem från jobbet och ska strax till Anna för hon va så snäll å bjussa på middag ikväll! ;) snacka om lyx! :p å efter de ska jag handla lite. :)
Sen får jag se vad som händer.
Ska iaf förbi mamma å pappa å kramas med rambo lite! :)

Har varit soligt å fint ute idag! ;)
tog två bilder idag efter vägen. Måste säga att jag inte ville ha vintern.. Men börjar ändra mig nu.. För de är så vackert ute! :)

Nä, ska börja dra mig snart. :)
Hörs sen. Puss

Av Maja Fredriksson - 29 oktober 2012 07:49

Än fast jag sovit halvtaskigt så är jag ändå rätt pigg. :) varit ute å satt i motorvärmaren nu å ska precis käka frukost. :)

Har dock en jävlig mensvärk så måste trycka i mig nå alvedon så jag pallar dagen i postbilen. :)
Vad ska ni göra idag?

Puss

Av Maja Fredriksson - 29 oktober 2012 01:02

Resultatet av en bakisdag i soffan, där man sovit lite titt som tätt är att man inte kan somna sen på kvällen! :p
Har nu legat i sängen i 1 1/2 timma å snurrat. Börjar bli lite lätt irriterad. :(

Vill vara pigg imorgon! Men men..
För övrigt så ska bilen besiktas imorgon kl 9.10 Och jag har glömt sätta i motorvärmaren. Men jag orkar inte klä mig å gå ut nu. Så får gå ut imorgon när jag vaknar istället. :)

Nu ska jag försöka sova igen. God natt.

Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards