beneathme

Alla inlägg under oktober 2011

Av Maja Fredriksson - 28 oktober 2011 18:28

redo för middag och vin med brudarna! Puss 

 
Av Maja Fredriksson - 28 oktober 2011 06:53

idag åker jag hemåt! :) sitter på tunnelbanan nu å är grymt trött. Ca tre timmars sömn å ha drömt om den där jävla filmen hela natten. Haha men men, nu är jag iaf påväg å landar uppe i norr 10.25 :) så puss å kram så hörs vi senare. :)

 
Av Maja Fredriksson - 27 oktober 2011 21:26

Åkte hemifrån vid tre, och var hemma igen 20.15

Så de blev visst en lång dag.

Började med att jag åkte till skärholmen för jag skulle på banken.

Tyvärr så har dom ju börjat med nå dumheter som kallas att dom inte längre har kontanthantering.

Alltså, man kan varken ta ut pengar eller sätta in pengar på dessa banker.

Och tydligen så är det så på alla jävla kontor här i närheten av oss. Så de sket sig ju.


Åkte sedan vidare mot t-centralen för att invänta pendeln mot sundbyberg. Där jag skulle ha min intervju kl 17. :)

Den gick kanon, och får väl veta om jag fick de eller inte på måndag!

Så nu äre bara att hoppas, jag gjorde mitt bästa och var mig själv.

Mer än så kan jag inte göra. :)

Efter de var klockan 18.30 å jag var grymt hungrig. Åkte tillbaka till centralen och såg att dom hade ett sushiställe där.

Så jag tänkte att jag orkar inte laga mat idag, så de fick bli sushi idag! Jävligt gott kan ja lova.

Väl hemma åt jag middag och packade väskan.

Jag ska nämligen åka hem några dagar hade jag tänkt. Bara för att liksom! :)


Och  nu har jag och Emma sett en skräckis som allvarligt gjorde mig skiträdd. Varken jag eller Emma brukar skrika eller ens bli rädd.

Men den här filmen var grymt läskig. Datorn flög säkert en meter upp i luften! Haha

Den va grym, var väldigt längesen jag blev så rädd. :)

Se den - Grave encounters heter den!


Men nu ska jag sussa!

Klockan 7 åker jag hemifrån, klockan 9.00 går planet. :)

Så puss och kram!

Av Maja Fredriksson - 27 oktober 2011 15:07

hej å hå, nu var de torsdag åter igen! :) har idag plockat ut basen från mercan, papperna skrevs igår och är nu postade. :) nu ska jag iväg till Skärholmen en sväng och sedan vidare på en andra intervju med de där jobbet. Känns bara roligt, nu eftersom man träffat dom en gång å vet hur underbart snälla dom var. :) så ni får hålla tummarna! Puss

 
Av Maja Fredriksson - 25 oktober 2011 16:08

Allt kändes kanon, så nu är bara de jobbiga att vänta på de där samtalet.

Önskar dom kunde ringa nu, så jag vet. :)

Men jag håller tummarna och hoppas att det går vägen. :)


Annars gör vi inte så jättemycket idag. Ska väl fortsätta sätta upp grejer på väggarna.

Vi började nämligen igår, så nu sitter det två hyllor i köket, gardiner i alla rum och lite annat.

Flyttade även tillbaka barbordet till köket och gjorde en myshörna i vardagsrummet istället.

Blev mycke bättre, så nu börjar de kännas som ett hem!

Underbart!! :D


får väl se vad kvällen bjuder på helt enkelt.

Förhoppningsvis det jag vill.. :D

Men nu ska jag dricka upp min redbull och sedan bara ta de lugnt en stund!

Puss och Kram


 


Av Maja Fredriksson - 25 oktober 2011 11:46

Börjar bli lite smått nervös nu! :P

Klockan 14 är mötet och jag hoppas att det kommer gå bra!

Håll tummarna för mig idag!


Ska göra mig i ordning nu!

Puss

Av Maja Fredriksson - 21 oktober 2011 20:54

jaha då kör vi då! ;) puss på er! 

 
Av Maja Fredriksson - 21 oktober 2011 14:34

Har varit ute på en gång/löparrunda nu på förmiddagen. Blev en timma så de kändes väldigt bra att starta helgen så. :)

Soligt ute och inte ett enda moln på himlen! Kan de bli bättre. :)

Under promenaden så började jag tänka på att allt börjar verkligen gå som jag vill.

Känner mig så lycklig.. :) Känns som om det äntligen ljusnar för mig med.



Nu har jag och alex varit och handlat lite.

Dom ska ut ikväll men känner mig inte så peppad på det ikväll. Så jag funderar på att stanna hemma dricka nåt glas vin äta lite gotta å bara må.. :) men vi får se.

Nu ska iväg till Lidl!

Puss


  Såhär fint väder har vi i stockholm idag! :)

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards