beneathme

Alla inlägg under december 2012

Av Maja Fredriksson - 31 december 2012 21:36

Blir bild på outfiten för i år. ;) och på mig å nettan!

Gott nytt år! Puss

Av Maja Fredriksson - 31 december 2012 17:24

Ligger just nu i min säng i Åre och väntar på att maten ska bli färdig. :) har öppnat en cider, men den kändes seg som tusan. :p

Har iaf än så länge haft riktigt kul.. Å roligare ska de bli. Kvällen kommer spenderas på bygget med underbart roliga vänner. :)

Eftersom jag inte kommer ha tid att blogga mer idag så lägger jag upp lite bilder från igår. :)

Gott nytt år alla nära och kära. Hoppas ni firar med dunder och brak. ;) å självklart bubbel och raketer.
Puss

Av Maja Fredriksson - 30 december 2012 06:56

Från ett blåsigt lövås. :p vart vaken sen halv 6 typ.. Faktiskt ganska pigg än fast vi bara sovit typ två timmar.

Har iaf ätit frukost å gjort oss redo. Inväntar nu bara dom andra brudarna. Gissar att jag kommer sova hela vägen. :p hoppas på de iaf. ;)

Skriver senare! ;)
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 december 2012 19:07

Usch vilket väder de är ute. Blåser, drevar och snöar. Inte en plogbil i sikte. Eller jo, just när jag nästan var framme mötte jag en plogbil. Som jag antar var nettans pappa! :) ca 15 cm på vägen mellan Åsele å här. :/ livsfarligt kan jag lova.

Men de gick bra å nu är jag framme, har gosat ner mig i soffan med en hund på vardera sida å en katt vid fötterna. :)
Har både matat och promenerat dom. Får se om vi tar oss ut nåt mer innan nettan kommer från jobbet. :)

Nu ska jag läsa min tidning som jag köpte å bara mysa. Blir att sova tidigt för vi åker jäääätte tidigt imorgon. :p

Puss

Av Maja Fredriksson - 28 december 2012 21:11

Har vi ikväll! ;) jag, Clara och Elias. Tänkte passa på att spendera lite tid med dom..åker ju imorgon å blir borta till tisdag. :)

Så vi har vi köpt ost och kex, chips å dip å chokladmousse. En riktig myskväll! ;)

Puss

Av Maja Fredriksson - 28 december 2012 08:41

Helt sjukt! Sovit i 10 timmar men ändå faller ögonlocken igen. :/ men nu måste jag upp.
Börjar ju faktiskt 9.15, å måste hinna äta nåt oxå. :p

Men idag är de fredag!!! ;) å imorrn blir de sovmorgon, Lycksele å sen Lövås! ;)

Puss

Av Maja Fredriksson - 27 december 2012 21:24

När man har fullt upp å struntar i att sova efter middagen. :) städat, tvättat, plockat och fixat, betalat räkningar har jag oxå gjort :)

Pratat med både Katrin å André ikväll oxå. :) mysigt! :)
Har iaf precis kommit ut ur duschen å nu blir de soffmys för hela slanten. :)
Håller tummarna att jag får besök sen oxå. ^^ :)

Men nu ska jag klä mig å torka håret.

Puss puss

Av Maja Fredriksson - 26 december 2012 06:57

Klockan är snart 7 å har precis gjort mig klar för att åka å hämta upp dom andra. :)

En heldag i Umeå sitter inte helt fel kan
jag lova! ;) blir iaf att köra lugnt ner för de är massa snörök! Hoppas på lite bilar nu på morgon! :)

Ska åka nu!
Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards