beneathme

Alla inlägg under augusti 2012

Av Maja Fredriksson - 31 augusti 2012 22:37

Trött å slut på med en värkande hals av allergi. :/ så har verkligen inte orkat.

Har velat fram å tillbaka om jag skulle joina André å dom ikväll. Men dom tankarna försvann verkar de som. Eftersom jag somnade i soffan för lite mer än en timma å vaknade nu. :)
Skippar att gå ut ikväll! ;)

Ska sova tidigt å kliva upp tidigt imorrn å ta en springtur. Om min träningsvärk inte dödar mig vill säga. :)
Hoppas ni haft en trevlig fredag.
Pussar

Av Maja Fredriksson - 31 augusti 2012 05:40

Är de någon fler än jag vaken nu? :) vaknade av att de dundrade på taket av regnet. :/ ingen rolig morgon att vakna upp till. Men man får väl glädjas åt att de faktiskt är fredag! :)

Klockan är ju som sagt strax efter halv sex, men vaknade just efter fem. Så har haft ute hundarna så dom har morgonpinkat, även blött upp sagas mat som hon ska få alldeles strax! :) hör nämligen hur hon tassar inne i köket! :)

Varken mamma eller pappa har vaknat än. Och jag hoppas dom sover en stund tills så kanske jag hinner somna om igen. :) börjar ju inte förrän 8.30 Så känns ju dumt å va vaken nu! Kom ju va dötrött ikväll annars. :)

Hoppas ni sovit gott och att ni får en trevlig dag trots regnet! :)

Pussar

Av Maja Fredriksson - 30 augusti 2012 21:12

Tänkte tipsa er om en riktigt god lokasmak. :) jag gillar egentligen inte loka alls, utan är mer en ramlösa tjej!
Men fick den här idag när jag sprungit å den va väldigt läskade än fast den va varm! :)

Så ta å köp er en Loka krusbär & päron! :) mycke bättre än Coca Cola! :)

Puss

Av Maja Fredriksson - 30 augusti 2012 20:40

Har haft en riktigt mysig dag idag! :)
De har verkligen varit en dag som jag aldrig skulle byta bort. Så varm i hjärtat. Ett stort leende på läpparna och ett pirr i magen. :)
så underbart livet kan vara ibland. ;)

Har haft två riktigt underbara välbehövliga dagar. Dagar som gett mig lite perspektiv på vad som faktiskt räknas och betyder något. Och ibland är det inte de stora. Utan de behövs så lite för att glädja en annan människa.
Ibland kanske bara ett sms om att någon tänker på en, gör någons dag.

Så tänk på de! Ta hand om varandra.
Ett leende kan förändra någons dag. :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara må. För imorgon väntar sista arbetsdagen för veckan och trot eller ej. Men jag saknar mitt jobb. :) är inte de underbart? ;)

Puss puss

Av Maja Fredriksson - 30 augusti 2012 13:34

Måste säga att jag älskar verkligen min nya hårfärg! :) älskar mörkt å trivs jättebra i de! :)
Måste nog inse att jag ska va mörk. Men de är alltid kul med någon nytt! :)

Men visst är de ändå fantastiskt att man kan färga håret om och om igen! :)

Ska till André en stund nu. Å efter de kanske man ska börja med tvbänken!

Puss på er!

Av Maja Fredriksson - 30 augusti 2012 12:29

Har precis kommit hem från en tur till stensele. Blev snabb powerwalk en bit sen löpning till möbelaffärn! ;) grymt skönt måste jag säga! :)
Å inte en regndroppe! :p dock var de motvind hela vägen ner. :p

Nu ska jag dricka lite vatten å sen hoppa in i duschen! :)
Pussar

Av Maja Fredriksson - 30 augusti 2012 08:55

Är jag vaken nu???!!! :(

Av Maja Fredriksson - 29 augusti 2012 20:22

Imorgon ska jag banne mig ta en sovmorgon utan dess like! ;) klev ju upp lika tidigt som vanligt imorse. Men
imorrn har jag ingen tid att passa! :)

Så då tänker jag sova tills jag vaknar, ta en promenad, lägga mig i badet å bara känna lugnet. Och efter de ska jag göra en riktigt god frukost! :) en ta hand om Maja morgon helt enkelt.

Förhoppningsvis blir de en fin dag utan regn imorgon. Annars får jag ta 30 minuter med hopprepet! :)
Just nu ligger jag och tittar på du är vad du äter. Och jag kan inte förstå hur man kan förstöra sin kropp som vissa gör. Men är ju skönt att någon som Anna Skipper finns å kan ge dom rätta verktygen! :)

Nä, ska kolla vidare nu! ;)
Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards