beneathme

Alla inlägg under april 2011

Av Maja Fredriksson - 29 april 2011 13:58

god eftermiddag! :) sitter för tillfället på jobbet å kikar på klockan. :p två timmar innan jag tar helg. ;) kan nog inte bli bättre än så. :p men nu ska de bli kaffe å kaka! ;) ha en trevlig dag! :)

 
Av Maja Fredriksson - 28 april 2011 20:31

god kväll bloggen! Har hunnit med otroligt mycke idag faktiskt. :) först jobb mellan 8-16, sen upp till syrran en sväng å hämta Clara. Sen åkte vi till mig å hon hjälpte mig att städa. Efter de betalade jag räkningar, å åt middag hos mor och far. Å efter maten blev det en promenad med syster och barnen. ;) så otroligt skönt väder ute! :) nu ser jag tv å ska snart till Elina! ;) så ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! :p puss

 
Av Maja Fredriksson - 28 april 2011 13:00

Anouk - Killer Bee

Denna låten dedikerar jag till Tisdagskvällen! ;)

Av Maja Fredriksson - 28 april 2011 12:53

God dag! :)

Hur står det till med er idag?

Med mig är det riktigt bra faktiskt. :) Sitter på jobbet och har precis dammsugit och dammtorkat! om inte allt för lång stund ska vi bort med sopor och sedan iväg in på byn och göra några ärenden. :)


Gårdagen var en fruktansvärt seg dag, somnade sju på morgonen typ vaknade vid 11.30 Hade ont i skallen och jag ville helst dööö! :P

Men det gjorde inget eftersom jag hade så otroligt roligt på tisdagskvällen/natten med mina bästa! ;)

Emma, Alex, André, Anton å jag åkte nämligen ut till hembygdgården å grillade, drack lite å bara myste! ;)

Efter det drog vi raggen i lilla Storuman å efter det hem till André å drack massa mer. ;) Helt underbar avslutning på världens bästa vecka!

Men som sagt så tog det på. Haha


Emma och Alex åkte hem igår och de är väldigt tråkigt. Saknar dom redan massor! Längtar tills vi ses i maj igen! :) Har verkligen haft så otroligt roligt och mysigt när dom varit uppe!


Som sagt så jobbar jag till 16 idag, sedan blir det att åka hem å städa upp i lägenheten, måste även fara å köpa en lysrör till min lampa inne på toan! För just nu har jag en julljusstake där inne som lampa! :P Ser inget alls i stort sett.

Efter städningen blir de en promenad med Syster Yster! :)


Men nu ska jag göra någon nytta!

Ha en trevlig dag!

Puss

Av Maja Fredriksson - 26 april 2011 17:37

Som nu är över.. Har verkligen haft världens bästa påskhelg, med mina nära å kära.

Påsken spenderades uppe i Ajaure (Stugan) med Mamma,pappa,Clara, Elias, Emma och Alex! :) Syster Yster komme även upp sista dagen!

Men jag kan ärligt talat säga att jag aldrig ville åka hem igen!


Men nu är det åter till verkligheten som gäller och bara att bita i det sura äpplet. :)

Jobb idag 16-22 sedan blir det att umgås med Emma och Alex så mycke som möjligt eftersom dom åker hem imorgon igen. :(

Återkommer imorgonkväll med bildbomb från helgen!

Puss

Av Maja Fredriksson - 20 april 2011 17:13

Sitter på jobbet och ha nyss käkat middag och druckit kaffe! :)

Solen skiner litegrann iaf, men tyvärr så har de börjat blåsa igen.

Men men..


Har haft fullt upp idag innan jobbet. Skjutsade mormor å handla på Ica, coop och sen skulle hon på Boa å sist men inte minst på banken.

Så det tog en stund och efter det var jag helt slut på av någon anledning.

Åkte på jobbet en kortis, sen hem å somnade på soffan! ;)

Sen iväg på jobbet. Men nu är jag pigg iaf!

Så de är skönt!


Imorgon blir det upp rätt tidigt, måste duscha, packa, handla, tanka och städa hemma! Sedan åker vi upp till bästa stället på jorden! Ajaure!!! ;)

Längtar verkligen! De kanske har framgått, men jag längtar verkligen! :)


Nu ska vi fortsätta mysa med lite kaffe och sen blir det nog en ragg med bilen! :)

Ha en trevlig kväll! :)


Puss

Av Maja Fredriksson - 20 april 2011 11:09

så var det dagen då man kl 22 går på semester! ;) kan knappt vänta! :p kommer bli så otroligt skönt! Åker upp till stugan imorgonbitti efter vi handlat! :) kan verkligen knappt vänta tills vi åker! ;)

 

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards