beneathme

Alla inlägg under juli 2012

Av Maja Fredriksson - 31 juli 2012 23:12

Saknar dig redan! Men ska åka ner å hälsa på så snart som möjligt. :)

Hoppas du får de kanonbra där nere nu!
Puss å kram

Av Maja Fredriksson - 31 juli 2012 11:49

Vaknade till ännu en grå dag. Men de börjar komma fram lite blå himmel. Så förhoppningsvis innan jag slutat har de spruckit upp helt. :) hoppas hoppas.
Behöver lite sol å värme som hjälper mig upp upp deppigheten.

Kanske blir en fisketur ikväll oxå. :) men nu ska jag iväg å köra lite post! :)
Lunchen är slut!

Puss

Av Maja Fredriksson - 30 juli 2012 19:55

Ser ingen mening med är ens kliva upp å göra nåt alls i detta väder. :( har fastnat i deppträsket och tar mig inte upp. :( fy vilken jävla skitsommar de varit. Äckligt, rått å kallt. Fyllt med regn
och blåst! :(

Deppar ihop totalt å kryper ner under täcket och gömmer mig... Ingen mening med nåt!!!

Punkt!

Av Maja Fredriksson - 29 juli 2012 22:29

Har saknat denna kille ofantligt mycke och jag tror han har saknat mig med! <3 ^^ nu ska vi sova! God natt!

Av Maja Fredriksson - 29 juli 2012 22:17

Har haft en grym helg i Lycksele med.mina bästa! :) orkar tyvärr inte plugga om de just nu för min förkylning har lyckats komma tillbaka! :/ halsont å huvudvärk! :/

Så ska sova nu å hoppas att de ha gått över till imorrn.
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 juli 2012 22:17

Har haft en grym helg i Lycksele med.mina bästa! :) orkar tyvärr inte plugga om de just nu för min förkylning har lyckats komma tillbaka! :/ halsont å huvudvärk! :/

Så ska sova nu å hoppas att de ha gått över till imorrn.
Puss

Av Maja Fredriksson - 28 juli 2012 14:21

Sitter på renmarkspizzeran å ska käka entrecote med madde! ;)

Vi lyxar ordentligt idag! :p sen ikväll drar vi hemåt för dusch å öl! ;) hittade även en ny klänning för 75 kr! ;) great!

Puss

Av Maja Fredriksson - 28 juli 2012 09:55

Vaknar av världens finaste väder idag, jättevarmt å skönt. :) har sovit som en stock och är inte alls bakis idag! ;)

Gårkvällen var grym, nog för att vi var i en bil hela kvällen. Men de va bara härligt. Cruisade runt stan i maddes pappas bil. ;) en fin bmw 740 med v8 motor. ;)

Sov ändå relativt tidigt för att orka med
dagen och natten idag istället. :) blir en
sväng på stan idag innan vi börjar dricka! :)

Skriver väl mer under dagen!
Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards