beneathme

Alla inlägg under november 2012

Av Maja Fredriksson - 30 november 2012 20:45

Med världens bästa Clara. ;)
Glögg, saffransbulle och tända ljus.
Mysigt värre.

Puss

Av Maja Fredriksson - 30 november 2012 08:02

Och jag är tröttare än allt. :p vill så gärna fortsätta sova men icket. :p en tur till pauträsk och långsjöby står på schemat för idag! :)
Men de ska nog gå bra! Hoppas att de är lite post å lite paket så kanske dagen tar slut fort. :)

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. :)
Kanske va med Clara? :p
Får se! Blir då inge alkohol för mig. :)

Nu ska jag fika å sen gå på jobbet! :)
Ha en bra dag.
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 november 2012 08:12

Idag är de äntligen vinter när jag tittar ut. ;) de haebju legat snö tidigare, men de har varit is å skare. Just nu är de.pudersnö ;) plus att de fortsätter snöa.

Torsdag idag, inte så farligt trött utan känner mig pigg och utvilad även idag. :)
Efter jobbet blir de att vänta barnen från skolan å sen fara ner å börja måla fåtöljen. :)
Å kvällen ska spenderas men André, vad vi ska hitta på vet jag inte än. Men de blir garanterat en bra kväll! ;)

Men nu ska jag käka frukost å sen gå på jobbet. :)
Puss

Av Maja Fredriksson - 28 november 2012 21:47

Ja, jag har världens bästa syster som kommer och lämnar presenter i min kruka utanför dörren! :) man blir så glad. ;) ser fram emot att smaka!
Älskar dig! <3

Puss

Av Maja Fredriksson - 28 november 2012 18:51

Min fåtölj efter jobbet så imorrn ska den målas å sen ska jag klä om sisten.. :)
Sen har mamma fållat upp mina gardiner till vardagsrummet som jag ska sätta upp senare..:)

Men nu sitter jag å käkar middag. Gjorde en grymt god pastagratäng idag! ;) med tortellini och bacon. Mums!

Så ska äta färdigt å sen fortsätta med julpyntandet. Även tvätta lite. :)
Puss puss

Av Maja Fredriksson - 28 november 2012 08:48

Redan onsdag och efter idag bara två dagar till helg! ;) underbart.
Blev ju som sagt sovmorgon idag vilket var skönt! :p men ändå vaknade jag fler gånger å funderade när klockan skulle ringa. :p

Sovit så otroligt gott inatt, ville som vanligt ligga kvar å bara mysa. Men inte än..till helgen så blir de långa sovmornar. Så de så.
Sen är de ju faktiskt julskyltning på söndag! ;) hoppas de kommit lite mera snö tills dess. :)

Men nu ska jag fika klart å sen promenera på jobbet. :)
Puss

Av Maja Fredriksson - 27 november 2012 20:44

Ända sedan jag slutade! ;) strukit julgardiner, hämtat julpynt, sätt upp gardinerna både i köket och sovrummet. Möblerat om hela sovrummet så nu är jag supernöjd! ;) så otroligt fint de blev.
Hämtat mattor och en ljushållare hos lina å donat på. Även satt upp lite juligare lampor.

Men nu är jag nöjd för dagen! ;)
In i duschen å sen får man se! ;)
Sovmorgon imorrn, börjar inte förrän 9.15 Snacka om lycka! ;)

Ska ta kort på mitt fina sovrum nån dag. Men just nu orkar jag inte :p

Puss

Av Maja Fredriksson - 27 november 2012 08:09

Är sååå mörkt ute just nu så de känns nästan som om jag fikar mitt i natten! ;)
Gick inte så bra att sova tidigt igår, eftersom jag fastnade i nåt program på tv. :p så somnade ändå inte förrän hsb 12 typ. Men känner mig ändå rätt utvilad.

Men nu ska jag ta å.göra mig klar för att gå till jobbet. :)
Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards