beneathme

Alla inlägg under september 2012

Av Maja Fredriksson - 30 september 2012 23:48

Lär jag mig aldrig.
Maja, titta inte på ghost hunters när du är ensam. Det gör dig ännu mer mörkrädd än vad du redan är!!
Lampan tänd natt, de kan jag lova..

Haha

/ rädd och sjuk

Av Maja Fredriksson - 30 september 2012 18:55

Hoppas ni är friska och krya! ;) för de är inte jag. :( febern vill inte sjunka alls, utan känns som de bara blir värre. Har iaf meddelat jobbet att jag inte kommer imorgon. Tänker satsa på en vilodag, så jag kan jobba resten av veckan. :)

Har iaf packat upp det sista, så nu blir de vila framför tvn resten av kvällen. :)
Hoppas bara de går nån bra film på tv ikväll! ;)

Skriver senare om jag inte somnar. :p
Puss

Av Maja Fredriksson - 30 september 2012 12:53

Va sjuk just nu! :( har så ont i kroppen.vill sova men skallen dunkar som den värsta bakfyllan. :( hur ska detta gå?
Nä, måste försöka sova lite så jag kanske piggnar till. Måste ju fixa i min garderob.

/sjuk tjej

Av Maja Fredriksson - 30 september 2012 09:06

Jadu, nu är de ett faktum. Förkylningen har nått mig med. :( gillar de inte måste jag säga. Ont överallt. Feber har jag garanterat och jag vill mest sjunka genom jorden. :(

Ska ta nå alvedon och hoppas på att de blir bättre.. hoppas ni får en härlig söndag! :)
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 september 2012 22:59

I think Im sick! :( skallen värker, halsen värker, fryser ,svettas och känner mig mer död än levande! :/ nyser som en galning oxå. Därför blir de eb tidig kväll. God natt och sov gott. :)
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 september 2012 19:03

Det artar sig! ;)
Puss

Av Maja Fredriksson - 29 september 2012 17:51

Har hunnit så otroligt mycket idag gardiner uppe, blommor inköpta och omplanterade. Lampor uppsatta. Ja you name it. ;)

Vi har varit riktigt duktiga jag och min syster och självklart barnen. :)
Trivs som fisken i vattnet.
Hade egentligen tänkt åka till lse. Men ingen verkade sugen på att gå ut. Å då kändes de dumt att åka ner om de inte skulle bli nåt. Så de blir mys här hemma istället. :) vilket fungerar utmärkt de med. :)

Men nu ska jag vila lite innan jag ska ta tag i garderoben. ;)
Ha en bra kväll! Puss

Av Maja Fredriksson - 29 september 2012 09:49

Redo för loppis och massor av annat kul. ;) mission - hitta nån snygg stol till mitt skrivbord! ;)
Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards