beneathme

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Maja Fredriksson - 10 april 2011 21:53

Jahapp, då var de helg för min del då :) sköönt! :) efter jobbet drog jag iväg till Elina och Kira en sväng :) satt å surra å såg Stockholm-Båstad :) håller med Elina, de va inte alls lika bra som solsidan :) nu ja ja precis dansat zumba och tränat färdigt för ikväll! :) gjorde precis som igårkväll. :) nu är jag trött och känner att jag skippar duschen ikväll, för jag ska ändå ut på promenad imorgonbitti. Nu blir de tv samt ringa till kära emma pemma! :) puss och kram

 
Av Maja Fredriksson - 10 april 2011 13:00

9 dagar kvar innan världens bästa Emma och världens bästa Alex kommer!!

Ska bli så jäkla kul att ses igen! :D:D


Tisdagen den 19 åker jag till Umeå med Sandra för att hämta dom!

Längtar längtar längtar! :)


Puss

Av Maja Fredriksson - 10 april 2011 10:03

Miley Cyrus - When I look at you

Tänk om de va någon annan än hon som sjöng den, för texten är helt underbar. Hatar dock hennes röst!!


Av Maja Fredriksson - 10 april 2011 09:49

Ja, så var det äntligen söndag. Är nog inte många som tycker det är bra att det är söndag! Men det gör jag för ikväll kl 20 får jag helg ;)

Är sen ledig i två dagar. :) Såå skönt!


Idag är det grått ute :( Snöar gör det oxå, så det blir en innedag!

Ska bara gå bort med lite sopsortering senare.

Är även bjuden på middag på Parkvägen idag, så både jag och gubben sitter och laddar. ;) Ska bli supergott, hörde ett rykte om att de skulle bli lax till middag! :)


Att kliva upp imorse var så otroligt tungt, snoozade i 45 minuter innan jag orkade kliva upp. ;) Men har sovit som en stock hela natten, vaknade på samma sätt som jag somnade. :P Så stilla har jag legat inatt.

Har även känningar av träningsvärk i min kropp idag! Men fan så skönt ändå!

Då känns de ju att man gör något. Ikväll blir det mer Zumba! :D


Ska ta å koka lite kaffe nu och sen se nån film tror jag! :)

Ska även kasta in en tvätt.. :)


Hörs senare!

Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards