beneathme

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Maja Fredriksson - 28 september 2012 23:49

Första kvällen med mys i soffan! ;) underbart!

Av Maja Fredriksson - 28 september 2012 23:02

Har nu varit i gång sedan halv 8 imorse. Är ganska slut på nu måste jag säga. Först jobb i 7 timmar, och sen direkt jag slutade började vi flytta. Och först nu har jag gett upp för idag :)
Hunnit massor och känner mig redan hemma här. :) alla möbler på plats förutom min nya säng då.

Men annars är allt här. Nu är de mest småpyssel kvar. :) men känner mig nöjd för idag, är ju trots allt fredag och lite fredagsmys har jag allt förtjänat. :)
Köpt chips och dricka plus att jag måste inviga lägenheten med en cider. Skåla in den lite! ;)

Så hoppas ni har en bra fredagkväll! :)
Puss från en trött Maja!

Av Maja Fredriksson - 28 september 2012 18:02

För fullt. :p har nu stoppat för mat så jag orkar fortsätta! ;)

Skriver väl senare. :)
Puss

Av Maja Fredriksson - 28 september 2012 07:48

Har sovit som en stock. Felet med att sova så hårt å länge är huvudvärk och ännu mera trötthet. :p men men. En alvedon så blir de bra. :)

Så var äntligen dagen här.. Idag får jag nyckeln och ikväll kommer jag sova i min säng i min lägenhet. ;) spännande.
hoppas att de inte spökar där. ;)

Nä, dags att kliva upp. Jobb och sen flytt. Tror de kommer bli en lååååång dag! ;)
Puss

Presentation


Hej Alla!
Mitt namn är Maja och bor i en liten hålla uppe i Norr.
I min blogg får ni läsa om allt tokigt jag gör i mitt liv.
Fester,jobb, vänner, kärlek, shopping och annat.
Hoppas ni gillar de ni läser. Puss

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards